Štítky

pondělí 2. prosince 2013

Recenze || Kakaové tělové máslo Balea

Pěkný večer.


Přesouvám a aktualizuji článek ze svého předešlého blogu. Jedná se o recenzi kakaového tělového másla od značky Balea, kterou začínám mít pořád víc a víc ráda a až na jeden výrobek mi vždycky seděla.

O másle jsem četla nebo slyšela u hodně bloggerek a youtuberek, ale dlouho jsem se rozmýšlela, jestli mám zradit vyhovující krémy a másla od Oriflame a pustit se do něčeho nového, co mi ani nemusí sednout. Nakonec jsem se rozhodla zariskovat a věřit většině pozitivních recenzí a můžu říct, že zklamaná rozhodně nejsem.
Máslo jsem si zamilovala okamžitě jenom díky jeho úžasné vůni a po prvních zkušenostech s natřením jsem spokojená, jako jsem s tělovým máslem nebo krémem ještě nebyla.



Od značky Balea jsem už jedno máslo měla (bohužel už nevím jaké), ale bylo tak hutné, že se skoro nedalo používat. Nakonec jsem si ho odvezla k příteli a mažu si s ním jenom nohy a to jenom v případě, že je mám extrémně suché a dělá se mi na nich ekzém. Trpím na atopický a máslo mi docela pomáhalo. Bohužel se vstřebávalo půl dne a přímo mi smrdělo. Po této zkušenosti jsem se Balea másel bála.

Ovšem tohle kakaové máslo má podle mého konzistenci, jakou by tělové máslo mít mělo. Je hutné, ale roztírá se velice dobře. Se vstřebáváním to taky není nejhorší - hodnotím podle předcházejícího Balea másla, o kterém se zmiňuji v odstavci nahoře.

Jelikož mám suchou pokožku, potřebuji výrobky, které hydratují. Balea máslo splňuje moje podmínky a navíc nádherně voní! V dóze je vůně sice hodně přehnaná (pořád se ale můžeme bavit o vůni), ale na těle se hezky vyváží a voní opravdu dlouho. Vzpomínám si, jak jsem se divila po prvním použití, že když jsem se večer namazala, druhý den odpoledne jsem ještě cítila slabou vůni kakaa. Když náhodou máslo zapomenu použít, stejně nejsem tak úplně bez vůně, protože od ní mám hezky nasáklé a provoněné pyžamo. Vůně vůbec není přehnaná, je jemná, příjemná a neobtěžuje.

Navíc cenově je Balea úplně úžasná a k poměru cena/kvalita bych si klidně připlatila. Máslo jsem koupila v drogerii DM za 69,- kč. Momentálně mám rozdělaný druhý kousek a přišla za mnou mamka, jestli chci máslo i pod stromeček. :) Co myslíte, že jsem jí odpověděla?

Žádné komentáře:

Okomentovat